13 Ekim 2009 Salı

yorgunum dostlarım yorgunum artııııkkk


o kadar iş var ki, caanım bloguma post bile giremiyorum..

Bütün yaz iş yok oturuyoruz üfff ne de sıkıcı diye söylendikten sonra geçen haftadan beri kafamı yaslayacak sandalye, kendimi atacak koltuk bulamaz durumundayım..

Allah al sana dedi herhalde demek söyleniyorsun iş yok sıkıcı diye...
bulmuş da bunuyor insanı otur oturduğun yerde niye hayıflanıyorsun ki, şimdi de gözlerimin etrafı mor halka geziniyorum, sadece gözlerim olsa iyi yapılan şeker yüklemeleri nedeniyle eroinmana benzer halde kollarımın her tarafı da mosmor geziniyorummm...

anlayacağınız,sizler için geliyyooor: yorgunum dostlarım yorgunum artıııkkkk hahah :)

6 yorum:

  1. Al benden de o kadar Nothing, ekstra bir iş de yok ama müthiş yorgun hissediyorum nedense kendimi...

    YanıtlaSil
  2. Kutucum,yorgunluk öyle vurdu ki;sabah dedim ki işe gitmek zorunda olmasam(hava da tam benim havam) şöyle Sapanca/Ağva'ya doğru uzansam keyfini çıkarsam günün ne güzel olur, inan 3 gün böyle ağaçların altında toprak kokusunu içime çekerek kitaplarımı okusam yetecek sanki...

    YanıtlaSil
  3. Nothing,
    yorgunluk dasece isten dolayiysa gecer elbet, ama sana neden seker yüklemesi yapiyorlar ki?
    rahatsizmisin?

    YanıtlaSil
  4. hımmm... :) birazcık hamileyim:) 7 aylık kadar ...

    YanıtlaSil
  5. Hiii kiyamam. Nasil sevindim:)
    Ama sen birazcik degil baya baya hamilemisin iste:)
    Hemde yedi aylik olmus MASALLAH diyelim.
    Öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. süntercim çok saol, ehhh bayaaa oldu işte bakalım :) çok teşekkürler, kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil