1 Ekim 2009 Perşembe

FİLM-ÖNERİ(ÖNERME hatta önerememe)


Romantik komedi çok sevdiğim bir tür, zira çıtır çerez evde yalnız olunan her dakika, kızlarla toplanınca.. vs izlenebilir, oldukça keyif de verir, aşk yarasından ölürken güldürebilir...ooo daha sayılabilirrrr..

Matthew McConaughey de bayıldığım bir adamdır hatta zira "How to Lose a Guy in Ten Days" başucu romatik komedimdir. Kendisi her daim Kate Hudson ile çok iyi bir ikili oluştururlar.

Bu filmde Matthew McConaughey'e, Jennifer Garner eşlik ediyor. Jennifer Garner'ı çok sevmesem de bu filmin yine de iyi olabileceğini düşünmüştüm ama hüsrana uğradım.
Film boyunca çok sıkıldık öyle aman aman güldüğüm yada "ufff ya kahretsin" deyip ellerimi bacaklarımın arasına sıkıştırıp büzüştüğüm olmadı..
Dolayısıyla ben önermiyorum, öneremiyorum hatta sinemaların artık çok ucuz olmadığı şu zamanlarda boş yere olduğunu düşünüyorum. Ben bu postu yazana kadar film vizyondan da kalkmış olabilir zira ama evde izleyenlere de bir fikir olur.

Not: Film afiş buradan alındı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder