5 Ekim 2009 Pazartesi

MASAJ DEYİP GEÇME ÖNEMLİ KONU :)



Bugün sevgili kutu'da 60 TL'ye masaj yaptırın diye haberi görünce yine masaj duygularım kapardı..
2,5 yıl önce Tayland'a gitmiştim ve özellikle Bangkok'ta yapacak çok da fazla birşey olmadığından dolayı zamanımın çoğunu masaj yaptırarak geçirmiştim. Masaj burada ne kadar lüks bir kavram olsa da orada gayet güzel yerlerde yarım saat ayak masajı bizim paramızla 10-15 TL'ye , 1 saatlik vücut masajı da 30-40 TL'ye geliyordu. Ben de oldum olası masaja çok düşkün biri olduğumdan dolayı 2haftalık tatilimiz boyunca sürekli bu nimetten faydalandım diyebilirim.

Oradayken bu ayrımın farkında değildim ancak gerçekten masaj konusunda Thai kızlarının üstün bir yeteneği söz konusu. Önceleri sadece tatile gittiğimiz otellerde deneyimleme şansı bulduğum masaj konusunu, Tayland'dan dönünce burada da sürekli bir aktivite haline getirmeye çalıştım ancak burada masaj yapan masözlerin azizliklerine uğrayayınca pes ettim.
Sporium Bostancı'daki Romen masözden çıktıktan sonra neredeyse 1 hafta kendime gelemedim, eklemlerin rahatlayacağına ağrısından uyuyamadım bile. Romenler de amma güçlü oluyorlarmış beeaa
En son Güral Sapanca'da Balili kızlardan Bali masajı alayım dedim, saçlarımı kökünden öyle bir çekti ki, elektrikli avize gibi dolaştım.
Hakkını yemeyelim yine Thai'li kızlara başka yerlerde yaptırdığım masajlar iyiydi ama İstanbul'da değil de yine nadide tatil yörelerimizde buldum bunları...

Kutunun haberini verdiği tüm herşey gibi bu masajın da fiyatı Türkiye standartları için gayet uygun, en son Reflexpoint diye bir yeri araştırmıştım, ona değil de buna gidersem bunun da kritiğini yapar haber veririm mutlaka...

Not: görsel buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder