26 Ağustos 2009 Çarşamba

döndüm...


ben geldim...:)
Tatil süper bişey, hep tatil olsa diye diye geri geldim,işe döndüm....
Çipur, çipur yüzdüm, güneşlenmekten korktuğum için koruyucularımla gölgede keyif yaptım,
sabahları denize karşı cırcır böcekleri eşliğinde kahvaltı yaptım
akşamları yakamozla yemek yedim

en güzel kısmı da aile ile olmaktı
ben oruç tutamasam da, buradaki sönük ramazan neşesi orada dolu doluydu

sabaha karşı balkonda kuzenlerin toplanıp hep beraber masalar kurup sahura oturduklarını görmek
akşam fırından gelen sıcacık pide kokusunu içe çekmek
iftardan sonra tüm site ahalisini havuzda görmek pek bir keyifliydi.

Eskiden tüm aile anneannemde toplanır iftar açardık, abartısız 20-30 kişi olduğu zamanlar olurdu

özlemişim...

tüm bu duygulardan sonra;
doğduğun yer değil doyduğun yer memleketin diyenleri esefle kınıyor, ben memleketimi istiyorum diye çığrınıyorum o halde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder