6 Ağustos 2009 Perşembe

BUGÜN


Herşeyi kırıp dökme ve sakarlık modundayım.
Çok eğilmemem gerektiği halde masada ne varsa yere düşürüyorum, evrak işlerine ne zaman kalkışsam böyle oluyor gerçi.
Benim hep sakarlığım üstümdedir zaten ama ee be kardeşim herşey de sürekli düşürülmez ki, cdler kalemler, kağıtlar, dosyalar...

Odam çok sıcak, klima takılamadı bir türlü bu sebeple başka bir binanın yan cephesi ile burun buruna olan camımı açıyorum o da bazen sıcak estiriyor, bazen çoook estiriyor, bazen hiç estirmiyor. O çook estirdiği zaman da masada ne var ne yok alıp indiriyor aşağıya zaten benim sakarlığa gerek kalmadan...
O kadar pimpirikli olup, yıllarımı PEREJA Kolonya gibi geçirip sürekli hastalanmamla birlikte ben de titizlikten elini eteğini çekmiş biri olarak, bırakıyorum artık ne var ne yok dökülsün saçılsın...toplamıcam...toplamıcam işte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder