7 Ağustos 2009 Cuma

bunu yazmazsam ölürüm

Bloğumda çok kişisel bir şeyler yazmadığım farkındayım, genel şeylerden yazmayı daha çok seviyorum sanırım ama canım ne isterse yazdığımdan ve az önce koptuğum bir mesajlaşma gerçekleştiğinden bunu da yazmazsam ölürüm,

Yer: internet ortamı-mesajlaşma

Durum: b: ben s: sevgili kocam

b: sevgilim, bir el kağıt oynayalım ve kaybeden kazanana ayak masajı yapsın:) ne dersin?
s: hayatım şimdi kalabalık burası ben sana akşam yaparım. Arkadaşım Migros al demişti 28000 tlye 12000 tl kar etmiş
b:hı? anlamadım başkasına yazarken bana mı yazdın acaba?
s: sana be kuzum
(uzun bir sessizlik ve anlayıp da koptuktan hemen sonra)
b: hııı! ben oyun kağıdından bahsetmiştim ama sen borsadan bahsediyorsun sanırım....:)haha

DİP NOTLAR:
"hayatım şimdi kalabalık burası, ben sana akşam yaparım"(!) ne demek? sanki şehrin diğer ucuna geçip, ofise dalıp ayaklarımı masaya uzatıcam ve eveeett kaybeden insan hemen masajımı yap mı diycem?!?
Bugüne kadar borsada hiç bir yatırımımız olmadığı için nerden oraya bağladı konusunda ise bir fikrim yok?!(benden habersiz yatırım planları vardı kafasında ve ufak bir tetikleme ile döküldü sanırım :) haha)

Bir de kadınlara zor derler... ALLAHIM SEN BENİ GÜLDÜRDÜN, BU, AKLI HEP İŞTE OLAN SEVGİLİMİ DE GÜLDÜÜÜRR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder