28 Nisan 2010 Çarşamba

kanım donuyor




çok güzel şeyler yazmak için açtım bloğumu. Tam bu sırada önce haberlere bakayım dedim.

Gözardı etmediğim ama aklıma getirmeye korktuğum şeyleri tekrar okudum.

Siirt ve Pervari'deki olaylar kelimenin tam anlamıyla kanımı dondurdu. Yarım saat kalakaldım öylece.

2 /3 yaşındaki çocuklara tecavüz edip öldürmek ne demek. Bunu yapan 12-13 yaşındaki çocuklara nasıl insan denir, çocuk denir.

Utanıyorum...

Bu ülkede yaşamaktan,sessiz kalmaktan, sessiz kalan o bebeklerin ailelerinden, ilçe belediye başkanının emrine giren savcıdan ve kaymakamdan,siyasi düzenden, hala elini kolunu kıpırdatmayan hukuk düzeninden, iktidardan utanıyorum...

Bugün üstü kapatılan bu olayın sanıkları yarın bu şehirde benim yada çocuğumun komşusu olabilir. Hatta iktidara gelip bizi bile yönetebilir.
Ne demeliyim, napmalıyım bilmiyorum.

Okudukça binlerce ok saplanıyor sanki içime...

Kahroluyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder