22 Nisan 2010 Perşembe

KAÇIRDIM SANDIM ALLAHTAN KAÇIRMAMIŞIM...



Ancak toparlanıyorum ya, tarih neydi günlerden hangi gündü karıştırıyorum çoğu zaman.
Eee uykusuz geçen gecelerin de etkisi var tabi bunda. Minik kuşum sağolsun gecede en az 4-5 defa mikmikliyor.
Buarada mailler geliyor,bloglara giriyorum, gözümün ucu dünden beri bir "anneler günü" vurgusunu ısırıyor. Es geçiyorum ama sonra bir anda dank ediyor.
hiii anneler günüydü de ben mi kaçırdım yoksa... Valla benim annem beni keser, kesmezse de bana bayagı bir küser. Hiç öyle, aman annecim böyle günlerin ne önemi var biz seni zaten hergün seviyoruz, her zaman hediye alıyoruz falanla da kanmaz...
Benim annem böyle, bu tarz özel günler kaçırılsın atlanılsın sevmez, ha bir de hediye aldın ama kazara evle ilgili bir hediye aldın hani bilimum markalar küçük ev aletlerini pazarlama çalışırlar ya anneler gününde (örneğin rondo vs) annem bunlara tilt olur. Bu anneler günü mü ev günümü diye. O sebeple kızkardeşim de ben de anneme alacağımız hediyeyi özenle seçeriz. Hediyenin büyük olması gerekmez bir toka bile olabilir ama ona özel olmalı,onun zevkini yansıtmalı,kendisi için o güne özel alındığını bilmeli yani.

İşte bu sebeple ben bugün öğleye doğru ciyaklayarak hemen google'ladım "anneler günü tarihi"ni. huuff Allah'tan daha varmış. Çıkıp hediye seçmeli
(yazarın notu: daha bloglararası çekilişte çıkan arkadaşıma da hediye seçemedim ne uyuz kediyim ben ya:( hüüü)

Buarada google'a "anneler günü" yazınca karşıma wikipedia'daki şu tanımlama çıktı
Anneler günü, anneleri onurlandıran bir tatil günüdür. İnanmazsanız tıktık. Çok komikkk yavvv


Not: resim kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder