25 Haziran 2009 Perşembe

TÖVBE TÖVBEEEE TÖVBEKARLAR YARIŞIYOR


Öğle yemeği arasında Yüksel Aytuğ'un yazısında okudum önce, şaka herhalde dedim.
Sonrasında ise Cine5'te çalışan bir arkadaşımın post'unu gördüm "cidden demek başlıyor" dedim.
Evet, Türk Televizyoncuuğu'nda böyle birşey daha oldu, çığrından çıkış arttı.

Programın adı: TÖVBEKARLAR YARIŞIYOR
Kanalı ilk defa duydum: Kanal-T (Tövbekarın T si olsa gerek :) )
Yarışmanın sloganı ise: Dünyanın en büyük ödülünü veriyoruz,size TANRI inancını hediye ediyoruz.
İçerik: Gülgün Feyman'ın moderatörlüğünde 1 Papaz, 1 İmam, 1 Budist Rahip ve 1 Haham ateist birini imana İKNA EDECEK ( bu bir İngiliz, bir Fransız, 1 Türk fıkrasına benzedi ya neyse)

Detaylı bilgi için:
http://www.haberturk.com/haber.asp?id=155022&cat=140&dt=2009/06/25

PES DİYORUUUUMMMM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder