17 Haziran 2009 Çarşamba

LOS ANGELES'a ARA

Los Angeles yazısının devamını yazacağım diye yazı yazamadım bloğuma yahu.. Neden derseniz, resimleri yüklediğim dvd'mi bulamıyorum, resimsiz de manası yok diye hadi bugun yazayım,yarın yazayım kaldı, yazamadım ama o saklambaç dvdyi bulup yazıcam mutlaka..
Los Angeles yazısı yazamıyorum bari, eskisi gibi yine istediğim birşeyler yazayım.

İstanbul çok sıcak, klimasız ve camı başka bir binanın duvarının dibine açılan odamda bana daha da sıcak geliyor zaten..Okullar bitmesine rağmen trafik bitmedi, artık yazlıkçılarda para yok kimse İstanbul'u terki-diyar etmiyor derken, dün akşam caddeye yemeğe gittiğimde (salı yani hafta içi ) tüm cafeleri tıklım tıklım görünce para var galibainsanlarda dedim, artık İstanbul yazlık mekanları ile yazlık gibi oldu ya ondan kimsenin biryere gidesi gelmiyor herhalde.. İşin şakası bir tarafa, elbette parası olan zümrede para akmaya devam, olmayanlar da sürtünerek geçen ekonominin tutuşturduğu yeri üflemeye çalışmakla meşgul.
Zira, Turizm Gazetesinde bugün okuduğum bir habere göre kapanan tesis sayısı oldukça fazla, ayrıca 31 büyük tesis kriz nedeniyle devir edilmiş.


Bunları düşünürken, (nerden geldiyse aklıma)hatırlarmısınız bilemedim ama 11 Haziran'da başbakanın dediği "sinirli değilim, dertliyim dertli" lafı aklıma geldi. Sonrasında Vali Muammer Güler'in M.Karabulut cinayeti ile ilgili "Ailenin şüpheli çocuğu adalete teslim etmesi boyunlarının borcudur" lafı kulaklarımda çınlandı ve dedimki devlet resmen yalvarıyor, Başbakan dertliyim diyor, Vali, suçluyu yakalayamıyor aileye yalvarıyor.


Yahu bu devlet ne durumda, ağlayan ağlayana, biz napalım acaba, kendimizi atalım bari..


Dedim ki yok canım sadece, ülkede satacak toprak kalmadı birisi ondan dertlendi herhalde ötekisi de valilerin tayin edileceğini duydu tayini çıkmasın diye uğraşırken, cinayeti de çözememişken bari son çare aileye yalvarayım araya boyun borcu falan lafı sokup ajitasyona getireyim de katili teslim etsinler dedi. Biz atmayalım kendimizi yok, bunlar masumane masumane düşünsünler.

Yazıma son verirken bugün bobiler.org'ta gördüğüm ve bayıldığım bir çalışmayı sizinle paylaşmak istedim :)
Not: en alttaki şeriat yeşili üzerine arapça










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder