28 Ocak 2009 Çarşamba

Lost in LOST


Valla, bu LOST çılgınlığı tüm düyayı sararken, ben; "millet delirmiş, bu kadar popüler birşey hayatta izlenmez" diyordum. Ta ki, 2 hafta önce haftasonu evde otururken ne izleyeceğimize karar veremeyip, aa lost ilk sezon var hadi izleyelim, zaten o çılgınlık da kalmadı herhalde diyene kadar...

Ben bu kadar fanatiği olup, gece gündüz (hatta rüyalarımda bile) LOST düşünebileceğimi tahmin etmezdim.

İşe uykusuz gelmeyi bile gözüm alıyor,hele haftasonu sabah LOSTla uyanıp, evden hiç çıkmadan LOST izleyip,gece yatakta iki büklüm boynumla bile LOST'a devam ediyorum..

Yazarken çok abartmış olabilirim 2 haftada geldiğim mesafe 3. sezon ama bu bile benim için büyük birşey zira benim için temel ihtiyaçlar, dışarı, açıkhava çok daha cezbedici gelir.

Bu saplantılı halimebir kere daha şahit olmuştum ve aslında o daha fenaydı. Cnbc-e ALLY MCBEAL'i vermeye başlamıştı ve biz o zaman üniversteydik.

Ev arkadaşımla brlikte, son dersi bile kırar eve gelir acele bir sofra hazırlar, yemek masasının üstüne çektiğimiz televizyonumuzda ALLY izlerdik, diziye Robert DowneyJr. katıldıktan sonra daha da saplantı etmeye başladık o ayrı :)


Neyse yani diyeceğim o ki, ne menem bişey bu LOSTdemeyin, izleyin saplantı haline getirin, ipuçlarından senaryolar çıkartın (hele benim gibi komplo teoricisi iseniz yandınız...).

Duyduğuma göre, 5. sezon ilk bölümlerini Nevizade'deki cafeler plazma-bira-cips eşiliğinde 10 YTL'ye izleme şansı veriyorlarmış :)

Hadi hayırlısı, bu da sektör oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder