12 Ocak 2009 Pazartesi

DURAVİT ve FRAME




Cuma günü eski dergileri karıştırıken Sep/Oct 2008 Frame'e rastladım. Frame, The Great Indoors konsepti ile hazırlanmış, ofis,restoran,mağaza gibi alanların iç mekanlarını gösteren, tasarım-konsept odaklı bir dergi. Yabancı kökenli, yanılmıyorsam Hollanda-Amsterdam.


http://www.framemag.com/. Dergi üyelikle çalışıyor bu arada, dolayısıyla kitapçılarda bulabileceğiniz bir dergi değil ama dijital olarak bu web sitesinden takip edebilirsiniz.


Neyse, dergiyi karıştırıken DURAVİT'in bir ilanını gördüm ve vay be bir Türk markası bu dergiye ilan vermiş deyip hem şaşırıp hem sevindim. Malum Türk markaları hala iç pazarda bile reklamın gerekliliğine inanmıyor biliyorsunuz.. Sonra neden şaşırıyorum ki, Hobby Jöle de MTV'de bir programa sponsor olmuştu,hem de MTV Türkiye açılmadan önce falan diye düşündüm.


Sonra, DURAVİT'in web sitesine girip biraz inceledim ki ne göreyim Türk Markası değilmiş. Birkaç arkadaşıma sordum, DURAVİT, Türk malı mı biliyor musunuz diye hepsi Türk Malı dediler. Demek ki bizde, nasıl bir algı oluşmuşsa, zamanında nasıl bir pazarlama iletişimi yapmışlarsa yabancı bir dergide ilanını görünce sevinecek kadar bile benimsemişiz, bravo doğrusu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder