27 Temmuz 2009 Pazartesi

FİLM-ÖNERİ


Film 1: Güneşi Gördüm
Evet, bu kadar zaman geçmesine rağmen ben daha yeni izleyebildim ve ağlamaktan helak oldum.
Mahsun Kırmızıgül ön yargısı olduğu için hiç gitmeyi tercih etmemiştim ancak hataymış.
İzlemeyenler için muhakkak önereceğim bir film olacak, hem senaristliği hem de oyunculuğu ile göz dolduran Mahsun Kırmızıgül'e muhteşem oyuncular eşlik ediyor.


Film 2: Last Chance Harvey
Dustin Hoffman ve Emma Thompson'un oynadığı film, son anda yakalanan bir aşk hakkında. Ne yazık ki bu kadar iyi oyuncular için vasat bir film. Zira senaryo ve kurgu çok yavaş ilerliyor, belki orta yaş üstü için braz daha ilgi çekebilir ancak ağır temposu ile saran ve sürükleyen bir film değil.
İzlenebilir mi evet ama acelesi yok..

iyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder