28 Temmuz 2009 Salı

bu boşluğu seviyorum....


Bu ay sonuna geldik ve İstanbul ancak boşaldı.
Öğlen bankaya gittim, ve tek açık banka olan Garanti'de daha önce rastlamadığım; sıra numarasını almamla dingdong sesini duymamın bir olduğu anı yaşadım. Bu zevki bi daha tatmak için gittim bir kere daha düğmeye bastım 1 işlem daha yaptım :)
Sabah, dolmuş sırası yoktu, bu sefer beni sırada bekleyen dolmuşlara rahat rahat yürüyerek bindim
Haftasonu Carrefour'da 5 kasada birden bomboş bekleyen kasiyerler vardı, Allahım ne büyük mutluluk.
Sabah bize kırmızı ışık yanmasına rağmen yollar boş olduğu için bize geç işareti veren polis amcaya teşekkür ettim (umarım köprü de boştur)

bu boşluğu seviyorum ben....

Not: görsel, www.tallshipsraces.com adresinden alınmıştır.

2 yorum:

  1. Sefaniz olsun. Bir iki ay rahatsiniz:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sünter, 2 ay kalsa keşke ne iyi olur ama İstanbul'un kimyası alışık değil :)

    YanıtlaSil