29 Temmuz 2009 Çarşamba

BIRKENSTOCK


Bu nasıl bir rahatlıktır, anlatılmaz yaşanır.
10 gün önce aldığım terliklerim beni resmen havalarda uçuruyor, rahat rahat yürümemi sağlıyor.
Ekşi sözlük'te bile bir terlik üzerine bu kadar yorum yapılmasına şaşırmıştım ki, hadi ben de deneyeyim dedim.
Alırken, satış görevlisi, aman 1 hafta sadece günde yarım saat giyin yoksa ağrı yapar dedi, doğru demiş. İlk başta bişey olmaz giyerim dedim, baktım hakikaten ağrıyor, ben de dediğini yaptım.
Şimdi ise hiç ayağımdan çıkarmıyorum, valla toplantıya bile bunlarla gidiyorum...
İyice serdim anlayacağınız, napalım denize götüren yok, gidebilen yok, izinler birikmiş çıkabilen yok.. ben de yaz havasını ofise taşırımmm...
Buarada, br arkadaşım bu terliklerin Türkiye'de Almanya'dan daha ucuz olduğunu söyledi, nasıl olur anlamadım ama ...

4 yorum:

  1. Birkenstsock marka terlikler gercekten cok pahalli Almanyada.
    Yillar önce bende aldim.Günde 9 saat ayakta calistigim icin rahat ederim diye. Aynen senin dedigin gibi 4 saat sonra artik ayak agrisindan duramadim cikardim yalinayak calismaya basladim.Allahtan bir arkadas gelip kendi normal terliklerini verdi de kurtuldum.
    Bende terlikleri bir yakinima hediye ettim.Denesin diye.Icim yanmisti verdigim
    paraya.
    Ama kimse beni uyrmamisti sen iyi bir saticiya denk gelmissin, yoksa atardin onlari. Ben bu güne kadar bilmiyordum öyle giyilecegini simdi ögrendim:)

    YanıtlaSil
  2. ben buradan 140 TL gibi birseye aldım,orda ne kadar bilmiyorum:)
    Çok yazık olmus sizin terliklere üzüldüm:(
    hakikaten söylemeseydi satıcı ben de giymezdim bir daha..

    YanıtlaSil
  3. hakikaten cok rahat bu terlikler ya!

    YanıtlaSil
  4. Good way of telling, and pleasant ρost to gеt dаta on the topiс οf my pгesentаtiοn subject, which i am going to dеliveг іn аcаdemy.


    Also viѕit my ωeb sitе ...
    purevolume.com
    Here is my homepage : college study abroad

    YanıtlaSil