10 Mart 2009 Salı

SEÇİM İŞLERİ-görelim&eğlenelim

Gürültüsü ile, gökyüzünü göremeyeceğimiz kadar heryeri donatan bayrakları ile, adımınızı her attığınız yerde elinize tutuşturulan flyer,lokum(valla akp verdi bağdat caddesinde).. vb örnekleri ile bitsiiiin artık dediğimiz seçimler de bitiyor...


Hepimizin(en azından benim ve arkadaşlarımın) içinde bir korku var, genel seçimler kadar olmasa da bu seçimlerde de oyunu nereye atacağını bilmeyen insanlar var binlerce.. iş genel seçimlere gelince ben de bilmiyorum gerçekten çünkü gönlümce budur dediğim hiçbir parti yok, belediye seçimleri içinse daha kolay aslında seçim, belediyesine hizmetin kanıtlamış yada kanıtlayamamış adaylar arasında karar kılmak zamanı..

Neyse,hepimizin bildiği şeyleri yazacak değilim şimdi ben işin biraz daha mizahi tarafını kovalamaya karar verdim bugün. Kimler hangi sloganları söylemiş, ne tür vaatlerde bulunmuş,neler yapmış. Görelim,gülelim eğlenelim... TOP 3 YAPIYORUM..


TOP 1........ AKP Çeşme Belediye Başkan Aday Adayı

Mehmet Ali Gökçeoğlu Başkan seçilmesi halinde "Çeşme 2015" projelerini tanıtarak Çeşme'yi Dubai yapacağını iletmiş. Ben projelerinden birini ekledim gorun diye diğerlerine sitesinden bakabilirsiniz :)




Kendi web sitesi: http://www.mehmetaligokceoglu.com/joomla/index.phpoption=com_frontpage&Itemid=1
Hakında çıkan haberler:
http://www.tumgazeteler.com/?a=4626882

TOP2......................BAĞIMSIZ ADAY ABDURRAHMAN BOZTAŞ(bu geçen seneden)
Biz Fırıldak değiliz ve bu Tekerin Çemberine Çomak Sokarız konseptiyle seçilmiştir.


TOP 3 ......................MUSTAFA KARAK -DOMALAN

(resim anlatıyor ben bişey demeyeceğim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder