27 Mart 2009 Cuma

ÖTV - KDV ÇILGINLIĞI


Bu çılgınlık nedir diye düşünüyorum 1 haftadır. En sonunda bari bloguma da yazayım da sırf ben düşünüyor olmayayım dedim.

Ne zamandır annemin arabasını yenilemeyi düşünüyorduk, bu ÖTV&KDV indirimi de olunca İYİ BİR ARABA MARKAsında satış müdürü olan arkadaşımı aradım. Çok geç kaldınız,resmen showroomlara akın akın insan geliyor,biz böyle birşey hayatımızda görmedik dedi. EEE süpermiş,ben de 10 tane falan değil 1 araba alacağım dedim. Yok kalmadı, resmen ne ilçelerde ne bizde araba yok dedi. İnanamadım resmen. Annem bi bayiye gitti, beni aradı; " 1 araba var ama rengi mavi bu olmasın dimi?"diye beni aradı, aman anne hemen al demeye kalmadan annem alıyorum diye arkasını dönene kadar başkası aldı arabayı.

İnsanlar bu kadar mı arabaya açlarmış, bize kriz dokunurken milleti gerçekten de teğet mi geçiyormuş anlamadım resmen. Hayır hadi bizim zaten ihtiyacımız vardı,alalım dedik de bu kadar insanların tüm Türkiye showroomlarındaki arabaları tüketecek kadar mı arabaya ihtiyaçları vardııı..

yahu gülüyorum ağlanacak halimize...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder