2 Mart 2009 Pazartesi

Media Cat ve Marketing Türkiye

01 Şubat-Marketing Türkiye 01 Mart-Media Cat













Bizim sektörde hemen hemen her ajansa giren malumunuz 2 dergi vardır. Biri Media Cat, bir diğeri de Marketing Türkiye...
Bugün ajansa bu ayın Media Cat'i girince, bir de içini inceleyince şaşırdım. Nedenini birazdan açıklayacağım ama hedef kitlesi olarak biz bu dergilerden neler bekliyoruz,(en azından kendi adıma) ona bakalım.


Reklamcılık sektörü, kriz nedeniyle zor günler geçirse de hiçbir zaman sığ yada kısır döngüde bir sektör değildir. Her zaman yazacak, konuşacak, tartışacak bir sürü şey vardır. Internet'ten artık herşeye erişebiliyor olsak da ayda 1 ve 15 günde 1 gelen dergilerimize dokunarak yeni haberler,köşe yazarlarından yada farklı reklamveren-reklam ajansı yöneticilerinden/çalışanlarından fikirlerini, önerileri okumayı bekleriz. O hafta/ay olmuş büyük olaylarla ilgili bilgi dağarcığımıza ekleyebileceklerimizi bekleriz.


bigumigu gibi hemen hemen hergün sitesine yenilikleri ekleyebilen bir portal varken bunu dergilerin o koskocaman ofislerinde, koskocaman ekipleri ile hayli hayli daha iyi yapabileceklerini umarız...

Gel gör ki, dergiler de sanırım birçok reklam ajansının yaptığını yapıp maaş vermeden çalıştırmaya başladıkları stajyerlerinden olsa gerek gündemi hayli geriden takip ediyor.
Neredeyse 2 aydır daha fazla konuşulan "etnik marketing" konusuna Media Cat henüz yer vermeyi uygun görmüş, aynı şekilde "yemekteyiz" gibi ucuz maliyetle yüksek reyting getiren işlerle ilgili de bu ay bir haber yapmışlar. iyi de biz her 2 konuyu da zaten 1 Şubat sayılı Marketing Türkiye'de okumuştuk.

Burada amacım Marketing Türkiye'yi göklere çıkartmak övmek değil ama sürekli yenilenen, her geçen gün yeni gündem konularının olduğu bir sektörde gündemini kaybetmiş konuları okuyucuları ile buluşturmak da hata değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder