9 Kasım 2009 Pazartesi

TEŞEKKÜR



Haftasonu ufak bir kutlamamız vardı. Moda ve Sosyete blogundan Pelin'in bebeği için hazırlanan enfes kurabiyelerini görünce, kendi doğumgünü pastam için hemen referans gösterdiği İlker Ergin ile irtibata geçtim. Biraz son dakikaya bıraktığım için İlker Hanım'ı da biraz zora sokmuş oldum ama ortaya bu leziz pasta çıktı.
Megalomanlık yapıp "iyiki doğdum" yazdırdım ama yapıcak bişey yok, keyif benim pasta benim :)
Görüntüsünü çok sade, renklerini açık renk tonlarında istedim. Hamileliğim dolayısıyla mavi-beyaz bir kullanıma gitmiş İlker Hanım, çok da güzel olmuş açıkcası.

Görüntüsü bir yana, esas herkes lezzetine bayıldı. Muz, çikolata parçaları, fıstık (yanılmıyorsam +fındık) Yiyenler, pastanın lezzeti üstüne yarım saat sohbet ettiler.

Dolayısıyla buradan İlker Hanım'a, bu hem görüntüsü çok güzel hem de çok lezzetli pasta için çook teşekkür etmek istedim.

İlker Ergin'in blogu için TIIKK

3 yorum:

  1. Nice mutlu yıllara Nothing'cim:)
    Pasta nefis gözüküyor, bayıldım :D

    YanıtlaSil
  2. Bir insanin kendisine söyleyebilecegi en güzel sözlerden biridir bence "Iyiki dogdum"
    Ne mutlu sana iyiki dogmussun:)
    Nice mutlu yillara

    YanıtlaSil
  3. Kutucum, hakikaten enfesti.Çok teşekkür ederim:)

    Süntercim, ben de seviyorum o sözü, kendimi de sevdiğimi hissettiriyor aynı zamanda.
    Aslında benim doğum günüm bugün 10 Kasım yani, ama erken kutlayalım dedik:)

    YanıtlaSil