20 Eylül 2010 Pazartesi

MR.NOBODY


anlatması güç bir film aslında... ben de başta sevdim mi emin olamadım. iyi film mi kötü film mi söylemesi zor... ama tüm bu arada kalmışlıkların arasında bence iyi filmdi. Gerçi izlerken çoğu zaman anlamsız geldi, kapatsam mı dedim sonra anlamsız gelen bu kurguların hem görsel olarak hem de anlatım olarak ne kadar güçlü olduğunu farkettim.

İnanılmaz sondtrackleri var gerçekten süper, filmden daha fazla etkiliyor belki de..

Jaco Van Dormael in hem yazıp hem yönettiği 2009 Norveç yapımı filmde, başrollerde Jared Leto, Diane Kruger rol almakta..

Filmin konusunda gelince;
Basitçe, yaşımız ne olursa olsun vereceğimiz kararların hayatımızda ne denli büyük değişikliklere yol açacağının anlatıldığı bir film..Hayatta her olasılık mümkündür. Bu durum özellikle de küçük Nemo Nobody için geçerli...

Daha açmak istemiyorum spoiler'a girebilir.. ama salim kafa sessiz sedasız izlenmesi gerekir..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder